16 Ocak 2015

BAZEN BİR MEKTUP GELİR



Hangimiz sakin bir şekilde atlattı aşklarını, ayrılıklarını, bu dönemleri? Sakin atlatan insanlar var mı bilemiyorum. Bence hayatı zorlaştıran anlar bunlar. Şu yaşıma kadar aşkta birçok hata yaptım sonunun ne olacağını bile bile birçok hata yaptım. Peki uslandım mı? Hayır. Asla uslanmayacağım hatalar seni sen yapan gerçeklerdir. Bense beni ben yapan aşkı bulabilmek için defalarca hata yapacağım. Benim aşkta, sevgide normal anlarım olmadı ya yakın arkadaşlarımın başının etini yedim ya da kendimi bitirdim. Bittiğimi düşündüm. Ama bitmemişim devam eden bir şeyler vardı sürekli devam eden bitmek bilmeyen acılar ayrılıklar, hayal kırıklıkları ve itiraflar her seferinde farklı kişilerle bunları defalarca yaşadım. Ayrılık mevsimine geldiğimde bitti sandım, bitmemiş oysaki bitti sandığım ne varsa daha yeni başlıyordu. "Benden bu kadar!" Dediğim zamanlarda daha da bağlanmışım karşımdakine. Oysaki en kötüleri en acımasız sözleri ben söylerim nedendir bilmem ama hep ağlayan ben olurum. Aşkta her zaman yanımda birileri vardır ablam, annem, arkadaşlarım. Bunlardan hiçbir zaman yardım almam düşüncelerine saygı dahi göstermediğim anlar olur dinlemem bile çünkü onlar benim söylediklerimin ve yapacaklarımın her zaman tehlikeli yıpratıcı ve hep hatalı olduğunu söylerler ben ise önceden de söylediğim gibi beni ben yapan aşkı bulabilmek için defalarca hata yapmaya razıyım. Sağlığından olmuş insanım aşk için! İnsan sevdiği zaman görmek ya da sarılmak ister. Bazılarımız vardır ki sarılmadan yapamaz asla yapamaz ah yok mu o sarılma anları… Gerçekten güzel, aşka sarılmak kalp atışını hissetmek bu müthiş bir duygudur. Ben ise sadece görmek isterim sevdiğimi, bana bu yeterlidir. Ben güçlüyüm galiba diğerlerine göre aylarca onu görmeden de yapabilirim yapıyorum da… 
    Genelde biz kadınlar nerede bir hayırsız kendine yararı olmayan umursamaz aylak tip varsa onu severiz. Yahu herifin kendine yararı yok sana nasıl yararı olsun seni nasıl mutlu etsin derler bazen. Mutlu etmesine gerek yok, bana yaramasa da olur! Sen sevince en kötü huyu senin onu daha da çok sevmene sebep olabiliyor. Dursun öylece konuşmasın baksın uzaklara, seyret onu, onlarca sevilecek neden bulursun. Vay efendim kaşları keman kirpikleri ok dudaklar köfte. Yok, ama öyle bir şey yok! Sen sevdiğinden onların hepsi, sevince biz kadınlar gerçekten korkunç olabiliyoruz bir sürü şey geçirebiliyoruz aklımızdan. Nefret edilecek nesi varsa aşık oluveriyoruz umurlarında olmasak da…
     Biz bir acayip seviyoruz bir kadın olarak bunu ben bile çözemiyorum aslında çözmekte istemem sonucunu, bazı şeylerinde nedenini bilmek ilgimi çekmez ve beni sıkar. Kendimden ve yaptıklarımdan sıkılmak istemem. Bunları neden yazdım onu da bilmiyorum. Aklımdan bir sürü şey geçiyor ve uzun zamandır sıkkın bir vaziyetteyim bazen insanlar en yakınına dahi güvenemezler. Bazı şeyleri insanlar o çok sevdikleri arkadaşlarından beklerler üzülmeyecekmiş ve hiçbir zaman yıpranmayacakmış gibi hissederler, bende bazı duygularımı aklıma gelmişken sana yazmak istedim çünkü sende benim çok sevdiğim bir arkadaşımsın. 



Ve yalnız olmadığınızı hatırlatır.

1 yorum: