28 Ağustos 2022

Kadınıma…

İkimizde biraz deliyiz. Güç alırız birbirimizden…

Seni buldum ya başka ne isterim?

Dursun dünya tozu ben temizlerim. 


Ben yaptım ben temizleyeceğim,  yardımına ihtiyacım var senden ilk kez yardım istiyorum. Kendimi bulmama yardım etmelisin. Yoksa yok olum gideceğim- gideceğiz. Yok olmayalım biz olalım…



“Kaç yıl geçerse geçsin, hangi koşulda olursam olayım, saat kaç olursa olsun, “Beni buradan al” dediğin an, gelip seni oradan alacağım.” 


Ben seni sevmek için sebep aramadım ki gülüşün yetti bana… 


Kendimi bulamadım kayboldum bulmaya çalışırken pırlantamı parçaladım, kırdım. Ben böyle biri değilim bunu sen de çok iyi biliyorsun artık yeni bir hayata atılıyorum senin için ne olur sensiz olmasın. Ben anladım ki sen benim hayatımın tam ortasında duran bir pırlantadan daha ötesin. 


Bir şiir seni anlatamaz ama içinde kendini bulabilirsin. Seni anlatan bir şiir yazamam, yazmam! Seni kimselerin öğrenmesini istemem. Buna bencillik diyebilirsin, bencilim konu sen olunca. 

Bir şairin en sevdiği şiiri gibidir dizlerin, ve okurken unuttuğu korkuları gibidir gözlerin.